3/2/09

Λίγο προσοχή τι λέμε στο facebook!

Εντάξει χθες τα είχα πάρει άγρια, αλλά σήμερα έχω ηρεμίσει και τον τύπο τον γράφω στα @@ μου!
Το σκηνικό έγινε ήδη γνωστό σε κάποιους, αλλά το αναφέρω και πάλι περιληπτικά:
Κάποιος γνωστός, σε "φιλική κουβέντα" με δικό του άτομο στο facebook, εκφράστηκε υβριστικά για τον Πύργο και τον Πανηλειακό. Εγώ έκανα σχόλιο στην "κατάστασή" του και εκεί ξεκίνησε ένας διάλογος, με κατακλείδα το ότι δεν με αφορά τι λέει ο καθένας με τους φίλους του και τι του πουλάω εγώ αγάπες για τον Πανηλειακό...κλείνοντας λέγοντας "όχι στον Πανηλειακό των λαμογιών, που μας κλέψανε τα λεφτά"...
Και λέω χέσε με εμένα, που 5 χρόνια έχω σελίδα για τον Πανηλειακό στο internet, αλλά δεν είμαι και ο πιο φανατικός (υπάρχουν πολλά παιδιά πιο άρρωστα από εμένα)...
Αλλά ρε φίλε λες λαμόγιο μες τα μούτρα μου δικό μου άνθρωπο που 3 χρόνια τώρα μόνο αυτός ξέρει πόσο έχει ματώσει για να μην πέσει αυτή η ομάδα στο τοπικό και διαλυθεί - διασυρθεί;
Σε τελική φάνηκε ποιον ενδιαφέρει να προσφέρει και ποιον ενδιέφεραν μόνο τα χρήματα.
Τον διάλογο τον έχω αποτυπώσει σε screenshot και μάλιστα σκόπευα να τον δημοσιοποιήσω, επακριβώς - δεν θα το κάνω όμως!
Ούτε θα εκθέσω ονόματα δημοσίως όπως σκόπευα - όχι, δεν αξίζει. Αυτοί που το ξέρουν ήδη είναι αρκετοί και άτομα τα οποία έχουν πονέσει για την ομάδα περισσότερο από κάποιους που ίσως περίμεναν να πλουτίσουν μέσω του Πανηλειακού.
Έχω το γνώθι σαυτόν ευτυχώς και μπορώ να εκφράζομαι ήρεμα και νηφάλια, ακόμα και όταν είμαι ταραγμένος.

Όμως, λίγη σοβαρότητα και προσοχή σε αυτά που λέμε και γράφουμε ΔΗΜΟΣΙΩΣ στο facebook, δεν βλάπτει.

ΥΓ. Ευχαριστώ που με έσβησες από "φίλο" σου...
ΥΓ.2. Όσοι θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες μην περιμένετε άδικα, δεν θα τις πω. Ήδη είπα πολλά, ίσως κούρασα και μερικούς. Από αυτούς να ζητήσω συγγνώμη, απλά είναι μερικά πράγματα που όταν είσαι άντρας δεν δέχεσαι να σου τα θίγουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: