10/4/09

Ο νόμος της αδράνειας στην αλλαγή κινητού...

Τα φυσικά σώματα τείνουν να διατηρήσουν την αρχική τους κατάσταση.
Αυτό λέει μέσες άκρες ο νόμος της αδράνειας (δεν θυμάμαι ποιος νόμος του Νεύτωνα είναι, μάλλον ο 1ος)...
Μήπως το ίδιο συμβαίνει και γενικότερα στις αλλαγές στην ζωή μας; Μήπως το ίδιο συμβαίνει και στην αλλαγή κινητού;
Σήμερα άλλαξα το παλιό μου κινητό, Sony Ericsson W700i με ένα νέο, Nokia 6300.
Είναι η πρώτη φορά που αποκτώ δικό μου κινητό της Nokia, αν και έχουν περάσει αρκετά από τα χέρια μου χωρίς ωστόσο να τα έχω πάρει εγώ. Το 6300 είναι αυτό που λέμε value for money, απλό, όμορφο στο μάτι, ελαφρύ, με αρκετές λειτουργίες.
Έχω ακούσει τόσο καιρό να εκθειάζουν την Nokia για το πλήρες και ευκολόχρηστο μενού της.
Εμένα του Sony μου φαινόταν πιο ευκολόχρηστο και με περισσότερες επιλογές και με καλύτερη ταξινόμηση.
Μου έλειψε η αποστολή όλων των επαφών από κινητό σε κινητό, που έκανε το Sony...το Nokia απλά δεν την δέχεται και πρέπει να περάσω 500 επαφές με το χέρι, ή να τα συγχρονίσω με το Outlook.
Μου λείπει το led που είχε το W700 και το χρησιμοποιούσα και σαν φακό!
Γενικά, αν και το νέο κινητό είναι πιο όμορφο, λεπτό και έχει αρκετές λειτουργίες, μου άρεσε το χοντροκομμένο με τα σημερινά δεδομένα και ταλαιπωρημένο στα χέρια μου, Sony!

Είμαι σίγουρος πάντως, πως μόλις μάθω το νέο μενού και ξεπεράσω την δύναμη της συνήθειας, θα είμαι ευχαριστημένος και με το νέο κινητό. Η αδράνεια άλλωστε, υπερνικάται από την εφαρμογή της κατάλληλης δύναμης!

Δεν υπάρχουν σχόλια: