9/5/09

Το πρώτο κρασάρισμα των Windows 7 RC!

Ναι, είναι γεγονός, μόλις είδα την πρώτη μου μπλε οθόνη στα Windows 7! Το περιστατικό συνέβη ενώ ήμουν στο Media Center και άκουγα μουσική Depeche Mode, κάνω ελαχιστοποίηση για να βγω και νάτην μπροστά μου η οθόνη του τρόμου!
Εκείνη την ώρα ταυτόχρονα έτρεχα τον Firefox και την εγκατάσταση του AutoCAD 2009...
Το οποίο δεν φαίνεται να δέχεται να τρέξει, όπως και το Photoshop CS3 δεν δέχεται να εγκατασταθεί!...
Κατά τα άλλα κανένα πρόβλημα, όσον αφορά τα κύρια προγράμματα που χρησιμοποιοώ.
Επίσης μελανό σημείο υπήρξε η συμβατότητα με το Daemon Tools, όπου πετάει συνέχεια παράθυρο "this program has known compatibility issues" χωρίς ωστόσο να φαίνεται εκ πρώτης όψεως κάτι.
Τα νέα Windows είναι γενικά ευχάριστα στην χρήση και σχετικά γρήγορα, αν και δεν τα έχω ζορίσει ακόμα πολύ.
Θα τα δω σε κανένα μήνα, όταν θα έχω εγκαταστήσει-απεγκαταστήσει καμια 50ριά προγράμματα και εφαρμογές, τι ψάρια θα πιάνουν τότε...
Επίσης, θέλω να δω την απόκρισή τους σε παραγωγικό περιβάλλον όπου θα πρέπει να τρέχω ταυτόχρονα Firefox, MS Office, Photoshop και να ακούω και μουσική έτσι για να σπάσει η μονοτονία...
Προσεχώς περισσότερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: